lørdag 30. november 2013

Litt mer jeg har laget siste året

Jeg satt og bladde i bildene mine på facebook. Da kom jeg over dette bildet av eggeglass jeg laget til min søster til påsken i år, i 2013. Synes de ble riktig så søte!
 
 
Jeg laget et par kosetøfler til en venninne. Syns de ble søte og!

 
Og så ble det laget en 'bamselue' til nevøen min (grandnevø)
selv om min søte datter var modell for den...

 
Hun fikk en muffinlue. Søt lue til søt jente!

 
Og en til naboen søte lille muffin...
 
 
Og så ble det en Angrybird lue til en kjekk kar i Nord-Norge til jul

 
...og til meg selv, sånn for gøy... et 'treasure' glass for husmorens 'husholdningspenger'

 
Og, til sommeren laget jeg en strandveske til meg og frøkna
 
 
Det var så langt... Kanskje jeg finner mer som jeg kan få vist frem!
 
Jeg er faktisk stolt av hva jeg kan klare å lage!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar