søndag 3. november 2013

Det var det å beholde sine prosjekter selv... Ingen lett oppgave

Der er en tendens til at alt jeg lager forsvinner.
Da er det jammen bra jeg i alle fall kan få tatt bilder og samlet dem.
 
Sist vinter laget jeg luer...
Ja, og så litt andre ting, da...
 


Her er min datter, den vakreste modell jeg kjenner, iført mammas egendesignede
 lue med matchende skjerft i beige silkealpakkagarn.
 Alpaca KidSilk tror jeg det var.



Her er i Nepal. Også alpakkagarn. Også egendesignet lue.
 Synes de ble veldig fine begge to!



Så til våren ble det en cupcake lue til verdens søteste godsak!



Joda... det ble LITT til meg selv og... Egendesignet lue og sirkelsjal!
Alpakka.. jepp.. du har gjettet riktig... JEG LIKER ALPAKKA!
hehehehe



Jeg laget et par hundetøfler på bestilling. De ble artige!



...og noen eggeglass... til påske...



Så fikk jeg laget meg en bag. Kjempestilig!
Laget i bomullsgarn. Inspirasjonen fant jeg i et
tysk hekleblad. Forstod ikke en dritt av hva det stod, men
kunne da se på bildene.. hehehe



Et mobiletui ble det og. Finere i virkeligheten enn på bildet...
skjønt, jeg tviler på den ble brukt. Endte vel i en krok under masse rot, tenker jeg..



Denne lille pompaduren (det er det vesketypen heter) laget jeg som første
'store' prosjekt... Var veldig spent, og klarte det!
...Og en venninne stakk av med den...



Så kom bølgen med 'amigurumi' type hekling...
Og det var småbakst som var det store...
Her ble det diverse 'søtsaker' laget.
Mini cupcakes som nøkkelhanker med bjelle inni,



kokosbolle, og flere andre desserter som skulle ligge på et fat
som pynt.. De forsvant litt her og litt der.. Aner ikke hvor..




Så hadde jeg en venninne som ønsket seg en ugle...
Det var hennes kraftdyr. Så da fikk hun en.. en snøugle med fisk i nebbet.




Og jammen santen har jeg klart å hekle en hel kjole også!
På bestilling! Min første bestilling!
Den var skummel, den!
Men se så fin den ble!
Str 6-8 år tror jeg den var, så den ble stor!

Så nå er det bare til å fortsette...
Spennende å se hva jeg ellers vil få til, og hvor det forsvinner hen...




 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar