lørdag 1. november 2014

Skulle hatt 72 timers døgn og 14 par hender...

Jeg har en fæl uvane. Jeg har ca en gazillion ideer i hodet til en hver tid. Så nå sitter jeg her med julegaveprosjekter til meg selv, min datter, venner og de ansatte i barnehagen. Problemet er ikke lysten til å fullføre dem.. problemet er tid...

Jeg skulle ønske jeg hadde 72 timer i døgnet, minst 14 par armer og all verdens muligheter til å bare få gjort dem ferdige. For det gøye er jo å se de ferdige prosjektene. Minst like gøy som å tenke dem, lage dem og kosen det er å holde på...

Spørsmålet gjenstår... ca 2 mnd til jul. Klarer jeg det i tide? Får bare konsentrere meg intenst på kveldene og de dagene jeg har noen timer for meg selv, så kanskje det meste blir ferdig før jul.

Håndarbeid er gøy! Givende! Krevende :-D Og verdt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar